Descrierea detaliată a semnalului luminos mobil în cruce FIREFLY pentru închiderea pistei
Înapoi la semnale luminoase mobile în cruce FIREFLY
Construcția și culoarea semnalului luminos mobil în cruce FIREFLY
Baza și brațele semnalului luminos în cruce sunt realizate din oțel structural 11 373 (S235).
Brațele semnalului luminos în cruce sunt vopsite cu vopsea de aviație galbenă RAL 1021 pe toate părțile, astfel încât dispozitivul să fie clar vizibil (în conformitate cu cerințele FAA, culoarea nr. 13538 - galben aviație - conform FED-STD-595).
Specificațiile șasiului
Semnalul luminos mobil în cruce pentru închiderea pistei este disponibil în două variante:
Semnalul luminos în cruce, montat pe șasiu (FIREFLY)
În această variantă, semnalul luminos în cruce este montat pe un șasiu cu picioare stabilizatoare.
Poate fi atașat cu ușurință la bara de remorcare a vehiculului și transportat la locul dorit pe pistă. În această variantă puteți transporta 2 semnale luminoase în cruce în același timp.
Șasiul constă dintr-un cadru din oțel cu dimensiuni de 2,5 x 1,6 m, două anvelope fără cameră de dimensiuni R13 și este echipat cu un dispozitiv standard de remorcare, care permite conectarea, de exemplu, în spatele unui autoturism.
Pe șasiu este montat un semnal luminos în cruce, inclusiv un generator electric pe benzină și o baterie de rezervă pentru mașină.
Semnal luminos în cruce fără șasiu (FIREFLY ECO)
Semnalul luminos în cruce este amplasat pe sol pe patru picioare reglabile. Este adaptat pentru manipularea cu stivuitorul.
Cadrul semnalului luminos în cruce este dotat cu un distribuitor electric, un generator pe benzină sau o baterie de rezervă, în funcție de specificația aleasă.
Asamblarea semnalului luminos în cruce
Semnalul luminos în cruce are o dimensiune de 4,27 sau 6,4 m, fiind echipat cu brațe pliabile care facilitează transportul acestuia.
Nivela vă ajută să găsiți poziția corectă a semnalului luminos în cruce pe direcție orizontală. Ridicarea semnalului luminos în cruce pe poziție verticală cu ajutorul dispozitivului de ridicare manual este apoi o chestiune de câteva secunde
Asamblarea semnalului în cruce este ușoară și incredibil de rapidă - 1 persoană poate dezasambla toate cele patru brațe ale crucii luminoase în 30 de secunde și o poate monta vertical cu ajutorul unui dispozitiv de ridicare.
Stabilitate
Pentru a garanta stabilitatea semnalului luminos în cruce, am rugat Institutul de Inginerie Aerospațială (Facultatea de Inginerie Mecanică, Universitatea de Tehnologie din Brno) să o testeze. Analiza structurală statică arată că vântul maxim admis este de 91,9 m/s, ceea ce corespunde cu 330 km/h.
Construcția robustă și stabilă permite reglarea sistemului luminos în cruce la un unghi de 5° de la verticală, asigurând o stabilitate optimă chiar și în condiții dificile.
Posibilitatea de a transporta două semnale luminoase în cruce
În caz de deteriorare a condițiilor meteorologice, pista trebuie închisă rapid. Este necesar ca pista închisă să fie marcată la ambele sale capete. Pentru a reduce la minimum timpul necesar pentru transportul semnalului luminos în cruce, am făcut în așa fel încât două unități independente să poată fi transportate în același timp.
Semnalul luminos în cruce este fabricat pentru a îndeplini toate standardele și reglementările traficului aerian.
- Circulara consultativă a FAA cu nr. FAA A/C 150/5345-55A Specificații pentru L-893, un accesoriu vizual pentru indicarea închiderii temporare a pistei.
- Regulamentul EASA "CS-ADR-DSN Issue 6 - F4001-D01-01_Temporary runway closure marker".
- propunerea de regulament ICAO „Propunere de modificare a Anexei 14, Volumul I și PANS - Aeroporturi (Doc 9981) privind proiectarea și operarea aeroporturilor”
Construcția marcajelor luminoase în cruce permite modificarea ușoară, necesară pentru a respecta cerințele FAA și/sau ICAO, în funcție de ceea ce este relevant.
Semnalul luminos mobil în cruce pentru închiderea pistei îndeplinește toate cerințele FAA, ca de ex.:
- Temperatura de funcționare între -40 °C și +55 °C
- Umiditate 95% RhA (la +55 °C)
- Rezistență la vânt de până la 65 km/h (fără a afecta semnificativ poziția marcajului "setat")
Brațele semnalului luminos în cruce sunt echipate cu 13 sau 17 becurile InLED, având intensitatea necesară. Acestea sunt vopsite cu vopsea de aviație galbenă în conformitate cu CS ADR-DSN.U.935
Alți parametri tehnici.
Semnalul luminos în cruce este confecționat în conformitate cu principiile de compatibilitate electromagnetică (EMC).
Toate componentele electrice sunt clasificate IP 66 sau o versiune superioară, iar componentele de iluminat sunt clasificate IP 68.
Semnalul luminos mobil în cruce este pregătit să opereze în siguranță și fiabil pe orice aerodrom convențional în aer liber.